7M体育 加入收藏
语言:繁體 简体
首页 - 新闻 - 赛前分析 » 列表
  • 格食格狂牛「-1」照捧
  • 2010-07-07 来自:蘋果日報
  •   德西之戰,馬會初盤客W只得2.25倍,反映仍然偏向西班牙。以德國凌厲的表現,這樣的賠率,市場自然會出現調節,令德國越賣越熱,比較奇怪是讓球水位維持在西班牙讓平/半,有引人買下盤之嫌。  信任莊家的眼光,再追一次德國對家,希望西班牙完成英格蘭及阿根廷無力執行的任務,打敗德國。看好西班牙的最大理據,仍是經驗;德國始終是一支極之年輕的球隊,順境逆境表現可能有甚大差距,對上兩仗被輕視之下能夠大炒對手, 查看全文 »
  • 世盃擂台:理智感情同撐德軍
  • 2010-07-07 来自:蘋果日報
  •   【主客和】成日聽到有人話德國球員啲樣唔吸引,其實又唔係呀,好似中場奧斯爾咁,眼大大,個樣算OK。當紅炸子雞湯馬士梅拿,之前覺得個樣儍吓儍吓,但家陣人紅咗,感覺上都型咗好多。守丹話馬高馬連幾可愛、幾卡通,喺我睇真啲後,又好似係喎!德國同西班牙爭入決賽,我係德國粉絲,當然撐佢哋,但撇開感情因素,佢哋喺今屆嘅表現真係出色,一於捧主W。 查看全文 »
  • 世盃擂台:準過八爪魚敲上盤
  • 2010-07-07 来自:蘋果日報
  •   【讓球、讓球主客和】人類成日話自己幾優等,其實有時都好迷信同非理性,好似世界盃期間,就爆咗一條叫保羅嘅八爪魚出嚟,佢5次估德國戰果都中;其他國家都有樣學樣,德國對阿根廷前,阿根廷有條叫Sayco嘅海豚,同中國福州一位黃姓球迷養嘅龜,都預期阿根廷勝,不過就唔學得保羅咁一炮而紅。我唔想自己貼波,會衰過動物;但西班牙對德國大戰,我信西班牙可以贏波晉級,捧上盤。 查看全文 »
  • 世盃擂台:博「陳友」食肥「牛」
  • 2010-07-07 来自:蘋果日報
  •   【首球、首隊入球】今晚德國對西班牙分分鐘好睇過決賽;再推吓「首球」,要德國個有12倍嘅奧斯爾。奧斯爾呢條友今屆真係響晒朵,又俾人話似Edison又話似陳友,喺場上呢個矮人都做到嘢(開過「首球」)。喺湯馬士梅拿要停賽下,相信「陳友」責任更加大;講到入球能力,我覺得「陳友」仲勁過梅拿仔?!西班牙靠個韋拿,賠率唔值博我就唔揀喇,留番畀牽牛好過。 查看全文 »
  • 310178研究中心临场推荐:荷兰艰难晋级
  • 2010-07-06 来自:310178研究中心
  •   对于本届世界杯的第一场半决赛昨天笔者已经在初指分析中有过初步预测,之前的判断是基本面上荷兰的优势相当明显,而指数却没有体现出荷兰应有的优势。  经过一天的指数变化,目前指数尽管经过了一系列的变化,但却仍回到了原点,也就是说目前的指数仍旧没有体现出荷兰在实力上的优势。不过由于在四分之一决赛中,巴西、阿根廷等大热球队相继被淘汰出局,使得人们对于强队都有所忌惮,因此从目前的投注情况看荷兰并未出现大热 查看全文 »
  • 310178研究中心新闻分析:黑马难进决赛
  • 2010-07-06 来自:310178研究中心
  •   时隔四十年后再进四强让乌拉圭举国欢腾,但欧洲球队在近五届有乌拉圭参加的世界杯赛中对乌拉圭保持着7胜8平的压倒性优势。荷兰在战胜强大的巴西后,荷兰已经保持25场不败,其中9连胜创造了荷兰国家队的连胜纪录,而荷兰也是唯一的全胜晋级四强的球队,因此荷兰对明天凌晨的比赛有非常明显的优势。  双方都将有多名球员无法参加半决赛,相比来说这对于乌拉圭的影响会更大一些,首先是与弗兰一起并列乌拉圭最佳射手的苏亚 查看全文 »
  • 贴士:孖寶半全膽推介
  • 2010-07-06 来自:蘋果日報
  •   球賽編號:星期二1  對賽球隊:烏拉圭vs荷蘭  半場 0:0 0:1  全場 1:2 0:2  球賽編號:星期二21  對賽球隊:侯斯頓戴拿模vs美國芝華士  半場 1:0 0:0  全場 2:0 3:1  共16注 吾中推介  簡評:頭關烏拉圭對荷蘭,前者陣容不整,荷蘭不難半、全場皆勝出,不過荷蘭今屆表現慢熱,所以要補半場0:0;次關美聯盃,到訪的美國芝華士近況甚差,有主場之利的侯斯頓戴拿 查看全文 »
  • 世盃擂台:烏圭排殘陣荷蘭小勝格
  • 2010-07-06 来自:蘋果日報
  •   世界盃準決賽今明兩晚上演,今日先由殘陣的烏拉圭對氣勢如虹的荷蘭,荷蘭是佔到相當明顯的優勢,自然備受各方看好,惟荷蘭進攻非銳,相信小勝入決賽機會較大。  荷蘭能夠淘汰整體實力明顯較高的巴西,除有賴門將史基倫保三番四次救出險球,還要多謝巴西部份球員受場內其他因素,如球證執法尺度等影響,結果自亂陣腳;在這個層次的國際賽事,好些細微錯誤,已經足以改變全場比賽的局勢。論表現其實荷蘭不算太過出色,只是形勢 查看全文 »
  • 烏圭「半和」諗得過
  • 2010-07-06 来自:蘋果日報
  •   嚟到4強,始終都係歐洲球隊成為大戶,只要荷蘭入到決賽,無論對德國抑或西班牙,相信戲碼都唔弱,反而烏拉圭如果入決賽,對酒吧、夜市生意老闆嚟講,應該係唔想見到嘅情況。  其實,烏拉圭上圈8強可以淘汰加納,已經算係奇蹟出現咗,最後一擊仲要係12碼都可以畀佢哋頂得住,跟住互射12碼贏埋,唔係奇蹟就假,所以足球有時都要講運氣,就算好似英格蘭咁入咗都可以彈番出嚟,然後球證判唔入,或者西班牙射門連中3次柱都 查看全文 »
  • 上盤已押 再捧荷蘭[-1]
  • 2010-07-06 来自:蘋果日報
  •   荷蘭、烏拉圭有幸在4強碰頭,睇開本欄也知,同是長出長捧,撰文時心裏自有矛盾。*波場數大減,大家注碼似更狠,要重押上盤追到贏為止;要一齊博,我推介大家博冷啲,買荷蘭[-1]。  自己算是今屆睇波的幸運兒;*波,若你不涉獵逐步重開的3線盃賽及聯賽,今屆還有4個賽日可追。但焗*是最不理性的行為,我早前撐巴拉圭,但波友見到8強賽長開下盤,點都要追到贏為止,結果「西巴戰」臨場西班牙要讓一球/球半,但看過 查看全文 »
城市与球场
积分榜
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
    本站的内容若没有另外标识时区,均以GMT+0800时区(北京时间)为准,敬请留意!
    Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved 保留全部权利。